איך עושים טיפול עיצוב ירכיים?

ניתוח עיצוב הירך הוא הליך המאפשר למנתח להסיר חלק ממפרק הירך ולהחליפו במפרק חדש. על מנת לעשות זאת, על המנתח לבצע חתך בשכבה החיצונית של מפרק הירך. חתך זה נעשה בנקודה הנקראת אצטבולום. המנתח מבצע את החתך הזה על ידי חיתוך עצם ורצועות. לאחר ביצוע זה, הוא או היא מחדירים מוט מתכת לחלל שנוצר על ידי חיתוך העצם והרצועות. לאחר מכן, באמצעות צבת או כלים אחרים, הוא או היא דוחפים מוטות מתכת בתוך גופך עד שהם נדחפים אל העצמות שלך כדי ליצור ביניהם מפרק ירך חדש. 

האם הטיפול נפוץ יותר אצל גברים או נשים?

הליך זה יכול להיעשות עבור גברים ונשים כאחד; עם זאת, זה נפוץ יותר אצל גברים מאשר . הליך זה כולל הגדלת מרווח המפרק על ידי החדרת מוטות מתכת למפרק הירך. המוט מוחדר לשכבה החיצונית של עצם הירך ולאחר מכן דוחף פנימה עד שהוא נכנס לגופך. תהליך זה מתואר ביתר פירוט ב"הרחבת ירך". במקרה חירום, עוזר רפואי יניח חוט או צינור קטן (בדומה לצינור IV) לתוך מפרק הירך שלך ואז לדחוף אותו דרך הגוף שלך. מכשיר חיבור זה נקרא פוליפקטומיה אנדוסקופית. ההליך יכול להתבצע גם באדם שטופל בעבר בשל פגיעה במפרק, אך סיבוכים שמנעו את החדרתו לירך. 

צרו קשר עם ד"ר רונן גלזינגר לקבלת ייעוץ >>>

מתי נצטרך ניתוח או טיפול עיצוב יריכיים?

ניתוח עיצוב ירך הוא הליך כירורגי שבו מפרק הירך נמתח ומתקצר. הליך זה משמש לתיקון בעיות כגון דלקת פרקים, דלקת מפרקים ניוונית וגאוט. טיפול עיצוב ירכיים גם לא חייב להיות בשל בעיה רפואית אלא בשל צורך אסתטי של המטופל. כך למשל גבר או אישה הרוצים להפחית מהיקף היריכיים שלהם ולחטב את הגוף.

ביטוח בריאות בעיות רפואיות בריאות הנפש דיאטה ותזונה הריון וילדים וטרינר כושר וספורט כללי לימודי רפואה מוצרי רפואה ובריאות רפואה אסתטית רפואה כירורגית ופנימית רפואה משלימה רפואת עיניים רפואת שיניים
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ויאגרה – משפיע מהר ואפקטיבי לאורך זמן
יש מקרים רבים שבהם גברים לא מרוצים מחיי המין שלהם רק בשל העובדה שהם לא מצליחים להגיע לזקפה מספקת. דעו...
קרא עוד »
אוג 01, 2021
כיצד לטפל בהתמכרות לגראס
בשנים האחרונות, אנחנו שומעים יותר ויותר את הביטוי "לגליזציה של סמים קלים". יותר ויותר מדינות פונות...
קרא עוד »
יונ 17, 2018
עובדות חיוניות על מוצרי ספיגה למבוגרים
כשמדובר בניהול בריחת שתן או צרכים רפואיים אחרים הדורשים מוצרי ספיגה למבוגרים, ידע הוא כוח. מוצרים אלה...
קרא עוד »
דצמ 11, 2023